AjAjAJ..

Vad fan ska jag göra åt min råtta? Ska han bitas hela tiden, jag har fan blive rädd för han .
Elr jag vågar inte hä handen vid han iaf.. han bet mig idag, Tro mig de gör jävligt ont!
Och de blöder då inte lite heller.
Men Borga va nice ! hur kul som helst, när jag kom hem somnade jag direkt men fick int sova nå länge ändå.
Nu är mina ögon alldeles röda och dom svider för det har blåst så mkt på dom.
Jag har ont i rumpan nu, tack vare Natalie!
Hon körde rakt in i mig! Som värsta krocken :o
HAHA, Natalie gjorde min dag :'3 Fick verkliigen många skratt idag. buxddd76///////////// Hahah, Neo gick på tangentbordet :D
Men imorgon äre skola och jag har nyss gjor klart min läxa. Fast vet inte om de är rätt då.
Snart ska jag fixa mig och duscha sen äre bara till att sova !
Det blev inga bilder idag, fast jag försökte men jag såg inte skärmen på moilen för de va för ljust. Och jag hade sånt graf lås, så de gick int så bra.
GoNatt!
1 kommentar
Jag

De va inte kul!