Hohoho ..

gissa va de är för dag idag ?! :( --StÄdaRåTTbUrEnDaGeeeN!
Kul ! elr int.
De enda man hör hemma nu är "Dunkdunkdunkduuunk" rummet brevid youknow' Synd man inte hörde musiken ist för en masssa baass.
Kul igår att sova me massa råttkiss. :s
Mina råttor hade krypit in i min säng och sovit , men när jag skulle sova vare massa kiss i fothusé , så ja la en filt över.. Sen inte bara de , dom bet sönder min tv-dosa ännu värre :@
och jeffla kabel har dom också bitit sönder fast vi kapade den ! men fyhelvete om dom hade varit döda nu :(
Farliga saker dedär.
Efter skolan satt alla och nörda Temple Run ! :D  och keka godiis.
sen gick ja hem och jag hade fått pengar av mormor , hon brukar annars köpa påskägg men ist fick man 150 :-
Nicenice ! ;)
TÄMK OM DOM HADE DÖTT ?!!!!! :((
1 kommentar
Natalie

tänk om dom dött?!?!?!?!?!