Ingen bra kväll för mina råttor.

Jag har rivsår över armar och halsen ..
Fast dom känns inte men ändå :p
Men därimot så gjorde Leo nå jävla jack på knogen som sviiider . Han ber inte , ett rivsår.
Men de är för han får panik såfort jag lyfter han .
Dom får inte vara i min säng så jag skulle lyfta ner han men han fick panik och sprang och hoppa ner :o
Men jaja,
jag går runt och tänker bara på sommaren och ullared 24/7 . Inte bra .
För de e lång kvar . Vinter är int slut.
och jag bllir depp av de , som ni redan vet .
SOMMAREN 2012 KOMMER BLI NÅ JÄVULSKT BRAAAA ! :'D
Allt för mig, HejDå.
1 kommentar
Anonym

Dagens blogg tävling hos mig, missa inte den. Hade vart jätteskoj om du var med, så in och anmäl dig och gör mig LYCKLIG :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment