Varför jag inte bloggat!

ja , jag har inte bloggat ngt i helgen.
Men i fredags var de uc disco i Åsele  Wilma och Felicia sov över hos mig !
På lördagen åt vi tacos till lunch sen for vi till svanabyn , jag följde med och sov hos Felicia .
Wilma for hem till sig och vi  va me olliver .
Idag så vaknade jag me att jag hade värsta drömmen inatt.
Jag fick skolk av Eva Zwalen för jag sa ngt till Maryanne - stav. Då gatt jag ta hem ngt pappeer och jag blev sur så jag och pappa polis anmälde Eva . Sen så gatt vi smyga hem för att ingen skulle se oss vi va på MB, och vi gatt sova i skogen för polisen skulle typ komma och ta oss.
Men wierd drömm, jag vet!
Vi såg på tv , och spelade kort hela dagen.
När pappa kom for vi till mormor och hon hade nyss gjort äppel paj så vi åt de. Och vi vart så mätta så vi har inte ätit nån middag, ikväll ska jag fika ngt iaf.
HEJJ's !
Fina flickor!
Fransk manikyr! ;)
2 kommentarer
Anonym

hahaha rolig dröm hörru ;P

finisarna på bild<3

Natta

Haha. När du skev vad du drömde så trodde jag att det hänt på riktigt, lol.