Igår.

Ja, igår va jag i Hoting, Träffade massa kuliga folk, tittade på alla bilar, drill flickorna osv.
Sen klockan 20.00 var det skalvan som jag gatt se och Lisas livestream. Fråga mig inte  vrf livestreamen .. 
HAHA, men ni vet hon Misslisibell på youtube. ?  Hon hade i en timme iaf, sen ringde jag till hennes nmr och hon svara , lol. Jag visste inte vad jag skulle fråga ens ? xd
L: Hej, det är Lisa. (Jag trodde de först  va telefonsvararen, för de lät inge på livestreamen, den va efter me ljudet)
C: Heej. 
L:Hej
C:ehööm, Gillar du Justin Bieber ? 
L: Nä, de gör jag inte. 
C; Okej, eh, Hejdå!
L: Hejdå!
 
Jag la på för jag hade så lite pengar och hade inge mer att säga ! ;)
Idag ska jag Plugga, Äta.
 
Hajddåå. Imorgon äre cepe skola igen .
 
 
 
ehöm, Den dagen vi hade N-tipset trorja, va de sista dan? :p
 
 
0 kommentarer