Rubrik

lol, jag bloggar aldrig. 
Men sitter här i min ensamhet har nyss vräkt i mig massa popcorn,och ser massa klipp på yt.
LALA, jag är min drog är " This is love" c': 
jag skulle varit i svanabyn nu men jag far imorgon ist,
Igår var de ju os, fortfarande sur, men ändå glad för USA,BARA FÖR DOM ÄR GRYM PÅ BASKET! :D
Men ah, jag missade ju att se på den matchen, bara för jag och Felicia färga Eminas hår, sen kom vi på att de va OS, så vi hann bara se lite från handbollen :( men ja, Sverige fick iaf silver..
HAHA, sen på My Way, när de va repris från basketen som jag ville se, men jag och Felicia satt så långt bort så de gick inge bra att se på den,och då kom 100000 killar och ställde sig framför och stirra . :( 
Men dom vann ! :D
Wooohohoho, it's a good time, LALA.
Dehär blir inte seriöst märker jag, åh ): 
Nej, va klockan går fort, jag ska fan upp klockan 8 imorgon DD': 
snart skola, de dissas. (N)
Men åh, HEJDÅ .
 
 
 
Galet het ju, o: 
 
 
0 kommentarer