Underbart !

Den här veckan va den bästa på hela sommaren !
Dö kul.! 
Jag och min far åkte upp te svall på söndag, kom fram och sov över, eller nästan..
Elina den jäveln fick man  inte sova för, HAH. vi va uppe till 3-4. sen vare till att kliva upp vid halv 5.
Åkte bil i 12 timmar, helvete va drygt det va! Vi såg på Jägarna 2 och Murder city säkert 4 ggr. 
När vi kom fram till Ullared så bar vi in våran packning in i bilen och sen for vi på Gekås va där i 1 timme tror ja.?
Sen så på måndag va vi på Gekås hela dagen fick hem lite saker, Tisdag samma jag och Elina bada då tror jag?
ojdå, HAHAHAH. mitt "lilla" problem Elina..? Herregud, men det behöver vi inte ta upp här, kallt som satan vare iaf.
Men sen på Onsdag for vi på Borås Djurpark, vi stod i kön för att komma in i en timme, fyfan va mkt folk..Ändå hade dom 4 kassor eller om det va 3.? Men det var ju roligt att vara där iaf, jag och Elina gick på Gekås när vi kom hem i en halvtimme innan dom stängde. Torsdag bad och Gekås.Fredag Gekås och bad.Lördag Gekås.Söndag Hem.
Fyfan vad en vecka går fort ? Det va nyss Söndagen vi kom till Svall ? :o
Men stugan va as fräsch och fin! 2 badrum me dusch i varje, jag och Elina delade ett rum sängarna va as sköna, Tvn hade bara gratiskanalerna, så de blev OS hela veckan. ;) Men de kunde gått bättre så nära till ett Guld!
Jag tog inte alls nå bilder o: bara sen djurparken .. 
men dom kommer sen + lite av de ja köpte ;))
Typ imorgon, ja imorrn ska jag fara te Lycksele me josse och Oliwia tror jag :p
Så ska nog sova nu så jag orkar kliva upp imorrn typ vid 5.
0 kommentarer