Inget internet.

Ja, som ni har sett så har jag inte haft nå internet sen onsdags. 
I onsdags var det fotbollscup, vi kom 4a. 
I torsdags var de N-tips, dans och allsång, på N-tipset kom vi 2a och förlora med ett poäng. 
Sedan fick vi ju betygen och jag tyckte att mina såg bra ut.
Men på skolan när vi sluta ringde min mobil och de var ett -08 nummer, Emilia tyckte att jag inte skulle svara för det kunde vara ett nummer som drar mycket pengar eller försäljare, men jag svara ändå. 
Då var de från " Sveriges Roligaste Klipp " dom ville ha min adress eftersom jag inte skrev den i mejlet jag skickade. Dom sa att jag kaaanske kommer med och att dom skickar ett avtal efter jul som jag ska skriva under med pappa! 
Jag, Felicia och Emina blev typ hyper och gick till dagis där Felicias syrra jobbar och berätta sen bjöd Angelica oss på fiket, så vi hade det mysigt och snacka massa. 
Idag har jag storstäda och nyss bäddade jag min säng, så jag ska sova snart eftersom jag ska vara uppe med tuppen imorgon, överdriv men typ klockan tio. 
Justde, igår var jag i Strömsund med Felicia, Natalie och Emina och shoppa en massa, det var roligt. 
GodenNatten.~
 
 
Något fina bilder som jag tog, sen jag och Emilia fotade sist. Men alla bilder är borta , förutom dom 3.. ):
1 kommentar
Jessica

så söta! :)