Mitt År 2012! ( Del 1 )

Januari :

Året började med att jag tog hem mina fina den 2 januari, kommer aldrig att ångra det valet!

Jag fotade mycket, fick ju en systemkamera i julklapp! 

Sedan hände det inte något speciellt den månaden. 

Jag hade ju också lite rooosa hår, remember ? 

 

Februari :

Skaffade denna bloggen.

               Försökte göra mina råttor tama!

Vi for till Lajksjö me klassen som inte kanske vart sådär lyckat .

Första gången jag såg Never Say Never.

Jag klippte mitt hår helt själv, så de blev kort men jag gillade ljudet när jag klippte så kunde inte sluta. xd

-Ångarade mig dock efter för det blev så kort..

Vi hade bilrace på skolan som vi byggde på fysiken, jag vann den snyggaste bilen ! wiihoo.

Köpte min XPERIA RAY!

Facebooks timeline kom och alla klagade på den. 

 

Mars :

Justin fyllde 18 år.

Vi fick sportlov!

Helt beroende av Big Brother, såg de varje dag osv.

Första gången jag spela Amnesia trorjag.

Vi for på disco i Åsele, fast inte ett uc disco, men de var en as dålig DJ , en gammal gubbe,HAHA

.Jag hade typ "Tjejkväll" men Frida och Natalie, de va kul.

Sedan bakade vi ett eget recept på Earth Hour som blev hur äckligt som helst.. 

 


Fyfan, va vidrig "tårtan" va... 

 

April :

Jag fick reda ifrån Elina att vi skulle till Ullared, först trodde jag henne inte eftersom det va 1 April ..

Mina råttor gnaga på en kapel som dom kunde ha dött av . 

De va påsklov jag var som vanligt i raja och fiska, körde skoter träffa min släkt i S-vall!

Jag var i borga me högstadiet och åkte slalom, HAHHA, sjuka minnen Natalie ? ;)

Vi börja sälja tandborstar alltså min klass som inte gick bra alls.

Brynäs tog guld när de va SAIK som kunde få de, gissa om jag vart sur?

Va på uc disco i Åsele, Felicia och Wilma sov över.

Det stod i tidningen att Justin skulle komma till Sverige och alla beliebers blev galna.

 

Maj :

Farmor fyllde typ 80 år.

Jag tog bloggpaus.

Vi for te Umeå med uc, det var hur roligt som helst och träffade Evelina. Fast Felicia kunde inte följa hon vrickade foten på min studsmatta, klant.

Juni :

1 Juni var de karneval , jag skulle föreställa en Hippie, men vafan tänkte jag med egentligen ?

Sen spela vi typ brännboll alla lektioner fram till 5 Juni för då var de brännbollskupp.

Vi kom näst sist.. Jag råka dess bränna ut alla i mitt lag, men de va inte bara mitt fel!

Min klass kom 3:a på N-tipset och de va ju bra? 

7 Juni var de skolavslutning, jag,felicia, Natalie och Frida for hem te Frida hon bjöd oss på tårta och sendan på kvällen tältade jag och Frida på min studsmatta.

Jag tälta en hel del på studsmattan också.

Jag, Frida, Emina, Wilma, Natalie och Felicia tältade i lövstrand, vi gjorde inte mkt men vi hade kul!

Fast jag vaar livrädd för alla björnar. lol,

 
 
 
 

 

0 kommentarer