Panik yep.

Jag har panik nu typ, jag kan följa med till Umeå och vara med Frida och Emina och shoppa, sedan träffa Evelina och Sonya... eller stanna hemma. Jag har tänkt på det hela kvällen, vafan ska jag göra? 
Det lutar mest åt att stanna hemma men jag vet inte, och nu är klockan snart 12 eller om en timme då, så jag kommer se ut som en död sill imorgon om jag kliver upp 5, nej jag tror det blir till att stanna hemma. 
Men då kommer typ Emina och Frida ha as kul utan mig ): Men annars säger jag till pappa att vi ska åka ner till Sundsvall, men det är ju inte lika roligt såvida jag inte kan gå på birsta med Elina eller något. 
Aja, jag kommer ångra mig bittert imorgon, men skitsamma! Jag stannar hemma! 
 
Nu ska jag se en film och tänka på något annat så får vi se vad jag hittar på imorgon, sitta och glo på min kära dator hela dagen eller? usch.Nej, det får inte hända. 
HAre bra allesammans. 
 
Kära gamla minnen med Emiliiis. (':
 
 
0 kommentarer