Cooolaa ! :((

Ikväll har jag velat ha dricka as länge !
Är beroende av coolaa !
Och vi har inget gott att äta ! Men poppade popcorn sen gjorde jag egendricka ,av saft och sodastreamer ..
Får nöja mig me den .
Imorgon har jag inga planer alls ! Nån som kan va ?! :D
Juste säkringen for här uppe .
Närjag skulle tända den lilla lampan så blev allt kolsvart och nått for ner på golvet , då hade glödlampan "ploppat" ut. Men pappa fixade säkringen igen . ;)
Jag ska beställa mobilen imorgon elr te veckan ! :D Men vad e snyggast av vit elr rosa ?!
Biler sen jag va me Nattah idag ! (:
1 kommentar
Emilia

kollade din blogg för typ 10 min sen , men då hade du inte skrivit nåt, åsså skulle jag visa Andréa din blogg, och jag ba: ÅFAN HON HA SKREVE! :D

hehehe, jag är trött....



vi kke kan va imornkväll? (: