Fridaa (:

Skolan va okej och på idrotten görde vi ngn konstig sport som uppvärmning . (Det va typ en jätte stor lila ballong som man skulle sjuta iväg medans 3 andra stod på knä och hållde i den .)
Fattar själv inte hur den kan vara så populär ute i världen ? :o
Men efter skolan var jag med Frida , vi for hem till mig och fotade / va me mina råtto.
Jag har tappat min mobil 2 ggr idag i marken :s Först på skolan sen hemma .. D': Intebra.
Frida for hem för hon skulle äta sen ska hon komma igen och vi ska nog vara med Natalie senare.
Vi ska göra en musikvideo  troja  ! (:
Har ni sett våran förra ? (:

http://www.youtube.com/watch?v=oDh1GakymDc&feature=plcp&context=C32c14a8UDOEgsToPDskJ5KbQqnKrnsTGBeDiiGCic
Awesome va ? :'D





Lite bilder senidag (':
Visst var den sista bilden sööt ? [':
1 kommentar
Frida<3

awsumee<3