Skiiit på handen :S

Ikväll skull jag ju inte sitta ve datan , men whatever ..
Jag hållde på me mina råttor  alltså dom fick springa runt på min soffa .
Såklar kissa Leo i den + skeet . 'Sen gjorde Neo samma sak . -.' Eeeekliiigt .. :s
Sen när jag bärde neo så plötsligtfick jag skiit utsmetat på min hand , så fick nå snedamp .
Sprang till buren hädde neo i den stängde , tog av mig kläderna & hopp in i duschen . Hahaha..
Sen for jag till Okq8 och köpte dricka till Elevrådet imorgon .
Missar idrotten ! :((
Igentligen om jag ska vara helt ärlig har jag kollat på frågorna i boken sen försökt svarat på dom , så jag har inte pluggat precis .
Men ska göra de senare , pappa e int hemma ändå så . Han ska sova över på sjukan .
Men efter maten försökte jag göra frågorna , sen palla jag int så jag fotade , provade olika kläder i garderoben .
Men hejdå .
En veeldigt gammal bild sen i sommras .
0 kommentarer