Wihoo ! :D

På Moas blogg kunde man intervjua henne .
Alltså http://epicfaiil.se/ kiika in !
Så jag skicka ett mejl och hon svarade ! coolt va ?! :D
Men nu ska jag skriva frågorna !
  1. Vilken hårfärg gillade du bäst ?
  2. Kan inte du länka mig i din blogg ?! :D
  3. Hur gammal var du när du startade din blogg ?
  4. Hur fick du så många läsare ?
  5. Hur gammal var du när du tog Snakebites ?
  6. Hur kan du tycka att mjöl är gott ? xd
  7. Hur träffa du Keela och Caty ?
  8. Hur länge har du haft din ödla ?
  9. Hur många katter har ni hemma ? (:
Frågorna var helt random , men de va för att jag hade järnsläpp !


Häääy :D självklar svarar jag på dina frågor!

1. Jag tror att jag gillade när jag hade lila hår bäst. Annars när jag hade svart och blått :D
2. Kanske det xD
3. Jag var 15 år, men jag hade bloggat i 1 år på andra bloggar innan
4. Förmodligen för att jag var en av de första med att ha en alternativ blogg. När jag började fanns det typ inga andra sånna bloggar. Så jag antar att folk tyckte/tycker det är kul med en annorlunda blogg :D
5. Jag var 16 när jag gjorde hål i höger sida av läppen, sen innan jag fyllde 17 så tog jag hålet i andra sidan läppen :)
6. För att det är de! :D Det smakar... mjöligt :D haha
7. Vi mailade lite med varandra och bestämde att vi skulle träffas :D
8. Jag fick honom på min 9:års dag, så jag har haft Nemo i 8½ år
9. Just nu har vi 3 st. Förra sommaren hade vi 4 :D Älskar katter!




http://epicfaiil.se/
2 kommentarer
natta

så hon svarade endå ;)

natta

så hon svarade endå. ;)