Basshunter.

Jag minns att han var min idol när jag gick i 4 tror jag ? 
Haha, jag minns att jag och pappa var på Birsta City och kollade när han uppträde, sen köpte vi en skiva och så fick jag hans aoutograf och han pratade med mig .. 
Sen  minns jag i 4 att vi hade fått en läxa på musiken att vi skulle prata om våran favorit artist sen skulle man hä på en låt, och då valde jag DotA, sen så pratar en i början och då hoppade alla till.. 
Det blev mycket " minns " -Hahha. 
Men jag såg på allsång på skanse igår elr vad det heter, och då var han där. 
Han ser as gammal ut idag ? elr han är typ 28 år idag, men ändå...
 
 
 
Jag minns inte hur han såg ut när han va på birsta de va as länge sen, men jag antar att han hade svart hår?
 
 
 
Gud va bilden blev liten, men han ser ut så nu iaf.
0 kommentarer