Hello!

Igår kom vi hem tio i 12 trorjag. 
Drygt att åka bil så länge. Men glad att vara hemma igen! 
Leksand var sådär, åkte Drop'n Twist kanske 10 ggr ? De är typ lilla frittfall, fast bara 17 meter hög, Haha.
Men den va faktsikt kul, sen paddla jag och Matilda i kanoterna typ hela tiden. 
Vi krockade inte alls, nejnej ? :o
Men vi krockade med en pappa och hans son kanske 14-16 år, inte vet jag men det antar jag. ?
Pappan : Har ni förbevis? (: 
Matilda : ehhm, neej? 
Pappan : Ni kan ju plocka upp den här snyggingen här. (Antar att de va hans andra son)
Jag ; jodu :p 
 
HAHAH, Sen har vi åkt parisehjulet och annat . 
Vi var på sommarlandet i 2 dagar, sen sissta dagen for vi på Orsa Björnpark! 
Tänk jag gick bredvid en isbjööörn! coolt va ? Fast me stängsel imellan.. 
Men jag tkr synd om dom, dom ska ju ha kallt och snö. Fast ah, tkr synd om alla djur där.
Men dom hade massa olika björnar, och andra djur såklart. 
 
 
        Mitt och Matildas rum .     Stuga 31, dålig bild jag vet xd      Varje kväll var de as fin solnedgång (':         En sööt snigel som Tove hittade :'D Jordgubbar i mitt (L)   Kartan över Leksand sommarland!    Denna kana är som ett 6 våningshus!      Från utsiktstornet i Rättvik ! Men de va ju dåligt att de kosta pengar att gå upp i de ?     Åhhh, Triumf Glass, sjuuukt god kan jag säga er!          Nu bilder sen Orsa Björnpark,  Bergsuvar ! Amur tigrar ;)   Kamtjatkabjörn, väldigt mäktiga kan jag säga ! Amurtigrar, världens största kattdjur! Persisk Leopard, så vaackeer ! Isbjörnar  !       Han gick fram och tillbaka för att visa upp sig, och vid slutet nickade han med huvudet mot oss ;) Kodiakbjörnar världens största landlevande rovdjur! Men här var dom inte så stora, bara bäbiisar typ :p
 
Hahah,några bilder på jag och Matilda ! ;)
Jag ka faktiskt erkänna att björnar är söta..
 
 
1 kommentar
tove

stuga 30 faktigst

Svar: Jaja, nästan serru ;)
Cattiiss (: