Helluuuu..

Haha, jag vet inte riktigt hur denna dag gått..? 
De va meningen att jag skulle göra en massa saker, men vafan har jag gjort? 
Jag har iaf börjat städat råttburen snart klar, men sen ska jag skura osv, kanske bäst att jag gör det imorgon?
Men då ska jag till Strömsund för måste ha en bikini! 
Men finns de nå affärer där ? o.O
Eller kanske Östersund, nej jag vet inte. 
Men jag slår vad om att det blir världens fulaste bara för jag har smått panik nu.
Vi far till Leksand på tisdag iaf!
på söööndag GÖTEBORG! Wihhhooo!! :DDDDD
 
HAHA,lagomt taggat här iaf.
 
Vet ni, jag är väldigt less på en låt just nu.. 
Inge bra är den, någon som hört talar som : Dansa Pausa-Panetoz ? Hah, just kidding. Alla har hört den och jag är jävligt less på den just nu!
Tack och Hej, Leverpastej!
 
 
Bild i repris.-
0 kommentarer