Misslyckat ..

Vetnivetni , ja de vet ni . De va ju soligt idag!
och nej jag har inte städat hos råttorna idag heller.. SKÄRP DIG CATRINE!
Men jag skulle försöka ta ut Neo i kopplet jag har, gick de ? Nej!
Jag försökte i minst en timme att få på han kopplet.. Han pep och pep och jag kände mig hemsk och skakade.
och han slingrade sig ur det hela tiden och så. 
Till slut gav jag upp och bar ner han i T-buren, gav han en liten macka, försökte lite till me kopplet de gickk inte. 
Så jag tog ut T-buren satt mig i en liten skugga, öppnade och han hoppade ut så jag lät han springa tills han skulle på stenarna och under Jerrys bmw, men jag skyndade mig att plocka upp han. 
Jag lät han gå igen på gräset men då rusade han under bilen och jag kommer ju inte under där, så jag blev as nervös och försökte locka ut han.. Men  sen försvann han, jag trodde seriöst att han sprang åt nå håll, så jag höll nästan på att gråta.. Men sen såg jag svansen på han och han kom närme min han och när jag nådde han skyndade jag mig att ta han och tog alla saker och sprang upp på mitt rum... 
Herregud aldrig mer säger jag bara!
Men de jag har gjort annars idag är väl att sola i en kvart kanske? lol. 
Sen har javg bakat chokladbollar, målat naglarna.. 
och ikväll bakade jag mormors goda äppelpaj, men hon gör den mkt bättre! 
Nu sitter jag och snackar på skype med en massa tjejer ! 
Imorgon får jag väl hoppas på det bästa och kliva upp tidigt som attan ! 
 
 
Någon sitter visst på tallriken och äter upp min paaajj . D:
 
 
0 kommentarer