Nej, jag är inte död!!

Hej, jag har inte bloggat för har inte haft någon dator.
Men iaf jag va med Natalie i fredags och Emilia, och jag är verkligen damp glad !
Vi fick biljetter ! :DDDD3<333333333
I fredags vare as soligt hela dagen, så vi gick bara runt på byn. 
Jag år grillat och vi sov hos Matilda. 
i Lördags var vi med Natalie igen, alltså ja matilda och Natta. 
Lol,vi skulle spela Amnesia fast irl, jadu de gick sådär..
Men Natalie sov över också, det blev as trångt i Matildas lilla rum och skit varmt..
Natalie for vid 10 elr nått, för hon skull på loppis. Medans jag och Matilda klev upp 1. 
Hela dagen bestod med att kolla på tv och smsa. 
Nu sitter jag här hemma alldeles ensam för att pappa skulle sova där inatt också.
Men nu ska jag städa åh,, måsste kliva upp tidigt imorgon.
Marknad yey . ! 
+ Felicia sover hos mig imorgon ! 
 
ingen bild, ? Nähä?.. 
Gå och kolla dig i spegeln så ser du en. ;)
 
0 kommentarer