Torsdag.

Ja nu är det redan torsdag.. Alltså ingen mer marknad för i år. 
Felicia har sovit här sen måndags till onsdag. 
i måndags gick vi på marknaden med Emina & Natalie, vi blev intervjuade av vk och hamnade i tidningen.
Sen i tisdags gick vi med Emina och träffade en massa folk.
Igår gick vi själv men träffade Frida och Alva så vi gick med dom. 
Men det va inte många knallare kvar så de va inte så kul, men vi for på bibban för Felicia skulle låna nån bok.
sen for vi hem till mig och bakade en kladdkaka, som inte blev kladdig.. Hahah. 
Men jag har iaf haft as roligt dom här dagarna, drf har jag inte bloggat!
Imorgon är de Åsele marknad som jag taggar, jag tror vi far dit imorgon. Vi skulle visst inte fara dit varje dag som vi gör varje år.. 
Men nu kommer inte Morgan&Maria heller. 
Men jag lägger in lite bilder sen i veckan lite senare och kanske ngn video (:
0 kommentarer