Åsele osv.

yes, nu är marknaden över, nästa år hörs vi igen!
Men jag har haft obeskrivligt kul dom här dagarna!
Träffat massa folk, åkt karusell jag aldrig trodde jag skulle våga, men sen visade sig att det var kul !
Jag har typ åkt 8 ggr, sjukt mkt pengar man slösar ändå, HAHAH.
Men jag köpte ett linne, sockar, skosnören, en ring.
När man köper sockar kan man ju ändå ta 20 st utan att han märker, samma me ringen, elr ah, där jag köpte den.
Man kan ju lika gärna ta en till för dom kollar ju inte? Men nej så bad är jag inte.. ^^ Haha.
Men nu kommer bloggningen ligga på 0 typ.
Nu denna vecka ska jag fara till stugan med pappa och vi ska ta med oss Heaven, världens fetaste hund typ?
+ Är han sjukt jobbig, för han ska hoppa på en osv.
Sen när vi kommer hem far vi till leksand typ i 3 dagar, efter det blir det Ullared i en hel vecka !
Fast ah, jag tror vi ska fara på Borås djurpark, sen kanske Liseberg? Göteborg osv.. Jag vet typ inget.
Men de kommer nog bli as roligt förutom att jag inte får se Neo&Leo :( Jag kommer att sakna dom dö mkt!
Så jag bloggar när jag kan osv, snart börjar skolan btw.. Åhno,jag pallar inte.
Det jag kööpte osånt där annat krimskrams! :D

JAG ÄR INGEN BONDE BARA FÖR ATT JAG BOR I NORRLAN! :((((

 

 

 

 

 

 

Wilma diggade han bakom mig ^^ HAAHAHAHAH

 

ja,lite spamm med bilder men aja. 

När vi kollade på Sean Banan vare fullt med folk, men vi trängde oss förbi alla så vi fick en ganska så bra plats ^^

Observera att jag skrev inlägget innan vi for till Raja !

 

 

0 kommentarer