Nya blogg.se?

Men tjenixen igen. 
Kvällen blev blandad dålig och bra! Men imorgon ska jag fara till mormor :D
Är väl där i några dagar.. 
Men jag åt pommes tallrik te middag, pallade inte sitta hemma och äta me pappa .
Vare me wilma & Emilia hela kvällen.  
Men annars så har jag sovit mest hela dagen . Inte bra.
Men imorgon måste jag kliva upp as tidigt 8-9 ? För att jag har födröjt städningen me råttburen så måste städa den innnan jag far te mormor.

En sak till , tkr ni att den nya blogg.se är bättre? 
Jag vet inte än, inte hunnit testa den än.
Men Hejdå alla prickar där ute ! 




1 kommentar
Maria - Min väg till fotograf

Hej! Jag undrar om du vill vara med i min tävling där jag lottar ut ett valfritt mobilskal ifrån mrgizmo.se.
Direktlänk: http://mariapalm.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-mrgizm.html#comment