Tält inatt igen, eller?

Inatt skulle jag, Emilia och Wilma tälta, faast neeaa.
Vi for hem till Emilia som skulle hämta sina grejjjor, men då när vi gick på Emilia gata kom "fisken" lol, me sin moppe. och försökte prata med Wilma. Sen när vi komfram då så skulle  Emilia den jäveln gå in själv så vi gatt stå ute, me han .. och ah, Wilma - hahha.
Men vi gick in tillslut de blev så himla pinsamt. 
Sen for vi hem till Wilma och skulle hämta hennes grejjor, sen då tjata Wilma på hennes mamma att vi skulle ta me oss P-bullar. xd Men det va några kvar i ett paket så vi tog de.
Sen när vi kom hem till mig satt vi inne och snackade osv. hädde ut våra grejjor i tältet och gick in och stekte p-bullarna typ 2 på natten. Sen gick vi och la oss och Wilma smsa han hela tin och blev hyper typ. 
Men de börja regna as mkt så vi gick in me alla saker igen, sen kom "dom" ställde sig vid korsningen och kolla in i köket där vi stod och väntade på att vi skulle komma ut, men sen for dom, så vi gick upp och bäddade elr ngt.
Jag & Wilma ville gå ut men inte Emilia hon ville sova elr läsa nå tidningar. Så vi for aldrig ut, men vi asgarvade typ till allt. Medans Emilia höll på att somna. Men vi hållde och vakna hela natten och imorse när vi skulle äta så fanns de inge mat hemma och vi fick tp damp. Men jag hittade ett liten plastpåse i frysen som de va tunnbröd i, sen den dära julmarknaden. Jag slängde in hela påsen och när jag tog ut den vare bara en ihop skrynklad plastpåse :s -hah.
Men tillslut kokade Wilma lite makaroner och nu sitter jag här as trött.. 
Bilder kommer i nästa inlägg då Emilia har lagt ut bilderna på sin blogg :P 
Hejs' !
0 kommentarer