Tillbaka Nu !

Nu kommer jag nog blogga som vanligt igen!
De blir mkt text, men de handlar om mina dagar. Så ni behöver inte läsa om ni inte vill. (:
Dom senaste inläggen har mest varit oseriösa,kort osv.
På 3 veckor har jag hunnit med att :
  • Fara till Umeå med uc! Vi gick på Megazone som var askul! Efter for vi på stan och då träffade vi Evelina! Det var skiit roligt, eftersom de har gått över ett år sen jag såg henne! Så vi pratade lite men gick inte så bra att umgås eftersom vi for på alla affärer. Rebecka skulle köpa fiskar med sig hem, och vi visste inte vart Djurmagasinet låg så vi frågade ngra randoms.
  • 1 Juni var det Karneval! Jag klädde ut mig till "Hippie" som Felicia,Natalie & Frida me gjorde! Faast, Hippie kanske man inte kan kalla det direkt ? eller ? Haha, men Felicia såg iaf ut som en! Jag frös hela dagen för de regna,snöa,blåste! och de va blött överallt, så inte precis lyckad dag? Sen glömde jag mina solglasögon på skolan tror jag och jag har inte fårr tbx dom än. Men skitsamma! ;)
  • 5 Juni var det brännbollscup! Hahah, vi kom näst sist.. Jag råkade bränna ut alla i vårt lag också, fast igentligen vare ju inte mitt fel? Men jag har roligt ändå, förutom när jag blev så sur för vi förlorade. Vi fick äpple och en fästis, haha. + såg jag årets första padda/groda!
  • 7-8 Juni. 7 Juni var sista skoldagen. Tänk att jag har gått hela 7:an redan! Jag minns fortfarande när jag gick första dagen i 1:an. tiden går fort. Vi hade N-tipset och vår klass kom 3:a! Stolt jao' Vi städade skåpen, kolla på en usel film, åt glass osv. 7 Juni så vare skolavslutning! Vi satt i kyrkan och lyssnade på 9:orna som går ut skolan nu. sen när de va slut drog jag,Felicia,Natalie & Frida hem till Frida för att äta tårta. På kvällen tältade jag och Frida på min studsmatta och hade allmänt skojj!
  • och i dag var ja me Emina , vi tältade ute on the studsmatta! Igår var vi med Frida & Natalie. vi köpte p-bullar och en familje pizza. p-bullarna var till Emina & Frida som skulle ha nån tävling vem som åt upp fortast. Fattar inte att dom orkade som hade ätit pizza innan :P
Och nu fortsätter jag att leva mitt liv som vanlig och njuta av ledigheten. För innan man vet ordet av så har vi börjat skolan igen. [ säger man så ? xd ]
Hahah, men tänk till hösten börjar jag 8:an ! o:
Hejdå!
0 kommentarer