Awesome helg !

Kom hem ganska så nyss .
När jag kom hem var råttburen as stökig och matskålen hade dom vält omkull , fanns nästan inge vatten där.
Så jag fyllde på me vatten och mat . Tror inte pappa hade skött dom så bra :s
Men Leo springer ute på mitt golv nu . Ovanligt ?  svar , Nej.
Men helgen va grym iaf !
När vi kom dit gick vi ut och kollade på alla kaniner dom har tp 11 kaninungar och sen 6 stora tror jag .
Vi var hos hönsen och retade en höna så hon pickade på oss .-.
Sen åt vi as god mat spelade spel .
På kvällen såg vi på skrääckiis och somnade vid 1 kanske ?
Men jag vaknade vid 2 , 4 , 5, 6 ,8 ,10 . Drygt , men de var pga Sigge ( Deras katt . )
Han smällde en ballong mitt i natten.
Lördagen tävlade vi heela dagen . srry Josse men sanningen svider . Jag vann över henne hela tiden .
vi spelade Ubongo 5 ggr den sista lät jag henne vinna för jag var så trött på det.
Sen gick vi till jonathans rum och började bygga med hans Lego . Lol ?
Så vi sa att vi skulle tävla om vem som gjorde finaste resturangen , hahah.
Och hon var så självsäker för hon sa att hon va bra på de och hon visste vad det fanns för bitar .
Men ickét jag vann över hon i Lego !
Vi kollade på Melodifestivalen på kvällen och själv tkr jag att rätt låt vann , för hon har störst chans att vinna eurovision song contest !
Senare så började vi spela Monopol trorjag , gissa vem som vann ?! Svar : Jag .
Vi gick och la oss vid 2 trorjag , den natten kunde jag inte heller sova för vi skulle stänga ut Sigge så han inte kom in , men ist började han klösa på dörren och mjama , så nej den natten kunde jag inte sova.
Söndagen bestämmde vi att vi skulle fara på Bob tävling i slalombacken .
Jag tolkade med bobben efter skotern och Josse satt på skotern .
Och Pär körde ju och de blev som en liten uppförsbacke mer som en liten plogkant så tvärstannade han så jag for in i skotern med mitt knä , så nu har jag värsta blåmärket ..
Men sen när vi kom dit körde vi ner en gång me bobben och åkte skoter upp för slalombacken , för dom hade vissa skotrar som körde ist för liftar.
Då skulle alla barn tävla man åkte 2 ggr nerför och då skulle man försöka få samma tid på båda gångerna .
Jag var inte med och tävlade men josse var och kom näst sist och en liten pojke kom 1:a .
Vi åkte ner några ggr sen var de dom vuxnas tur men dom tävlade om vem som hade bäst tid nerför backen.
Vid 1 var de slut och vi for hem och spelade Monopol som jag vann i .
Sen for jag hem ..
AWESOME HELG !
Srry för lång text , undra om ngn orkade läsa hela ? xd
Jag pallade inte ta några bilder heller ;)
1 kommentar
Mira :)

Fin design! Du som gjort den? :)