LäxAA..

Hahha , ingen som bryr sig men va trött blev stavfel märker jag nu :p
Det heter Svenska tält och inte telt ! xd
aja , men ida på svenskan skulle vi fortsätta me tidnings grejjen och jag hade tagit hem mitt skrivhäfte på lovet för tänkte skriva klart men inte gjorde jag det .
Så jag fick läsa och ja sa att jag hade skrivit klart hemma men det har jag inte .-.
Nu hör man Dadadad adadadadaa  . ngt , glassbilen iaf. Jag vill ha glass men orkar inte köpa .
Mina råttor blir tamare och tamare för varje dag , men dom har ngt imot fötter och händer :s
Båda råttorna är ute och springer på mitt golv Leo bet mig i handen för jag kolla inte vart han va men han bet inge hårt sen ben Neo mig i foten :s
Nu måste jag plugga spanska glosor hejdå .
Leo har hittat en ny matgömma . [ bakom soffan ] -.-'
Fullt me äppelbitar och pennor som han ha tugga på + bröd ..
0 kommentarer