Tjock men Nervis asso, - Emajnaa you know ;)

Idag efter skolan blev jag as glad ! :'o
Haha , men de var för att jag fick värsta vårkänslan ! När jag gick hem så var det ingen snö och sånt . Ni fattar .
jag blir verkligen depp av vädret som är annars nu , vill verkigen ha sommar !
Men ikväll var ja me Frida och vi har sjukt kul ! ;)
Vi garva så vi hållde på dö , när jag skulle dricka så spotta jag ut allt  i min hand x'd lol.
Vi for iaf te ica och köpte ett fördigt paket me cupcakes , alltså man behövde bara blanda och tillsätta smör och vatten . För de var blåa formar , kulor , pulver i paketet .
När vi kom hem började vi baka och de gick bra ända tills vi skulle göra frostingen ! -stav.
Hahha . vi faila tusen ggr minst !
men tillslut blev det ganska bra ! och nu sitter man alldeles stum i hela magen och tjockrar på sig xd
Sen kom vi på att vi skulle dricka och spotta ut allt och knäppa kort , och ah ni får se hur dom blev xd
Frostingen blev alldeles hård och såg ut som en bajskorv.. :s Men vi fixade det genomatt lägga till mer vatten ! :'D
Hahah , några bilder ser väldigt failade ut! xd
0 kommentarer