Frida & Natalie.

Efter skolan var jag me Frida , vi gjorde inte mkt.
Sen städadejag hela mitt rum och blev biten i överläppen..
Hahahah , jadu .. Pussa inte råttor !
Sen efter de var jag me Frida och Natalie och vi fotade , filmade , flummade .
Vi for på konsum och köpte en kladdkak. Sen då skulle vi fara på ica och köpa sprut grädde. Jagvet, att ni missstolkar . Men en sån färdig . + en cola .
Men de va stängt så jag gatt gå in på konsum igen och Natalie och Frida vågade inte gå in för dom tkte de va piiinsaamt.
Han i kasssan sa bara " Jasså , ni glömde drickan ? "
Sen for vi hem och ccyklade till My Way och kolla om de fanns sån grädda , men inte . Vi köpte godis ist :'3
sen när vi skulle fara hem och då mötte vi Arvid, vi stod och pratade lite sen for vi hem .
och pappa hade varit på okq8 och köpt vanlig vispgrädde , så vi åt sen kladdkakan . Fyfan, va vidrig den va.
sen vare ju hockey och  jag fastnade framför tvn och radion medans Natalie och Frida bleb hög på 1 glas cola.
Sen for vi ut och filma / fotade .
Sedaan for dom hem och jag sitter här i mörkret .
Hejjs'
'
Några bilder från dagen ! (:
1 kommentar
Frida

HAHAH såå sjukt roligt!(: