tråkiigt värre.

jadu, igår for vi på stan , jag och Matilda sprang runt själva på massa affärer.
Sen lite senare så for vi på de  nya konditoriet , fyfan va dyrt de va! För 5 personer gick de på 365 kr elr nått sånt.
jag tog en bärpaj och en cola. Men jag åt upp halva biten för sen fick jag ont i magen :s
Sedan fortsatte jag och matilda och gick runt där som ett par yra höns xd
Jag hitta en klänning som jag ska ha på skolavslutningen. 1 par byxor , 2 linnen.
När vi kom hem så gick ja och la mig för jag mådde inge bra, när vi skulle äta så drack jag  bara en klunk dricka och gick och la mig igen.
Senare på kvällen började jag spy :S Trevligt att veta, så då har jag magsjuka. Tove fick också de  senare.
Nu mår jag lite bättre men fortfarande ont i magen , det blir nog inte ngn demostration elr va de heter för mig.
Dåliga webb bilder blire , men ni får ju ändå se hur dom ser ut ;)
spets linne,  -gina Tricot 99:-
Leggings, H&M 129:-Linne H&M 99:-Klänning, H&M 149:-
1 kommentar
Frida

as snygga kläder!! (: