Schwaaaanabyyn.

I torsdags va jag själv hemma, elr på kvällen. För pappa tog ledigt och skulle jaga.
IntressantIntressant.
Men ja, att sova i sporthallen med klassen var då ju inte så kul som man hade väntat sig.
Men ja, det vart tårar,skrik,tråkigt osv.
Vi gjorde typ inget, sen på natten när det hade lugnat sig lite så ville alla sova, sen kommer jag där med min energi och springer runt. Kul att dryga sig mot dom andra ;) 
Jag och Josse gjorde så nästan alla börja städa där vid sjuu. 
Men ja, de blev inte så kul.
Jag sov inte ett dugg, de va typ bara jag och Josse som inte sov. Om inte Arvid med ? 
Jag gick upp till mormor sen när några hade faritvid 10 typ, Felicia vandrade med mig den biten. HAHAHHAHA. 
Sen sov jag till 19.00 och åt soppa. För er som ville veta. 
Så jag har varit hos mormor tills idag! 
Va me Felicia igår, vi gjorde inte ett skit! 
Idag har jag sovit, ätit och sovit.
På freeedag far jag till mormor igen ! (:
Nu får ni se bilder fårn sporthallen . 
 


































Jag har inte tagit alla bilder på klassen, för alla tog min kamera. 
Men visst är katterna söööta ? :'3 
0 kommentarer