2013-04-30

Inget speciellt har hänt idag faktiskt. 
Joo, jag tog sista sprutan! Yes, nu är det över.
Jag fick panik när jag väntade på min tur.
Usch, jag svimmade ju nästan, allt börja snurra och det började pipa, så då sa jag det till hon som tog den på mig och då var hon nästan klar, så då fick jag lägga mig på en säng och dricka vatten. 
Alltid när jag tar en spruta blir jag kritvit i ansiktet och håller på svimma.
På håltimmen gick jag,  Natalie, Felicia, Emina och William ner till Sportis och fixade prao till jag och William. 
Det blir då vecka 21 som jag är där, jag kommer få sovmorgon iaf och det skadar ju inte! 
Ikväll ska jag nog gå på kullerbacken och kik på majbrasan eller något sådant. 
Annars händer väl inte så mycket mer, vi är ju också lediga imorgon, wihoo. 
 
 
 
0 kommentarer