Körka!

Ni anar inte hur stor lust jag har till att sova, men jag ska försöka hålla mig vaken. Men Josephine har sovit hos mig, kom i tisdags till onsdag. Vi va med Frida, då fick vi nå ryck och bestämmde oss för att fläta hela håret i massa små flätor, det tog ca 2 timmar. Efter det följde vi Frida hem och for sedan ut och cykla med Emilia och Jennifer. Igår kom Frida hit vid 4, vi skulle försöka ta ut alla flätor men det tog sån lång tid så Rebecka kom hit. Sedan vare till att fara upp på församlingshemme och där spelade vi nå skit spel och dom andra fixade maten. Vi fortsatte spela efter och sen såg vi på Ice Age 4 och spelade igen efter. Vi gick upp till kyrkan och där spela vi sånna "lära-känna-varandra"kort och sjöng och spela gitarr. Nina och Maria gick och la sig halv 12 tror jag i varsitt rum, medans vi börja köra kurragömma i mörkret. Vi satt och prata en hel del, gick ut osv. Jag, Natalie och Emilia var vaken och störde dom andra när dom sov, så ingen fick ju sova så bra men.. Jag lyckades somna 8, när Nina egentligen skulle väcka alla men hon gjorde det halv 9, så jag sov en halvtimme iaf. Inga bilder tog jag heller med kameran, jag är lat. 
0 kommentarer