Men Tja, Det var länge sen..

Jag har varit kass på att uppdatera i veckan.  
Jag har inga ursäkter, jag har bara inte orkat, jag är lat, väldigt lat. 
Men inget speciellt har hänt, gamla vanliga. 
Vi hade matteprov i onsdags, det gick ganska bra sedan imorgon har vi förhör med Eva, 100 glosor, väldigt lätta, men jag måste plugga in några. Problemet var att jag glömde papptet på skolan, men somtur skicka Felicia bilder till mig. 
Imorgon har vi också avslutningsdans, vi kommer ha några tävlingar mellan klasser, Vår klass kommer vinnaa ( eller inte.. )
HAHHAHA, jag ser på " the Pauly D Project ", en tjej halkar på golvet och säger " Varför är det olja på golvet? ",
" euww, är det spya ?Har du spytt  ? "  HAHA, hon halkade i den andras spya och trodde det var olja, wihuhu, de var kul. 
Godnatt, nu måste jag plugga in glosorna! 
 
0 kommentarer