Uceeää.

Skolan var bara chill. inget speciellt. 
Jag lagade mat ikväll, jag är verkligen inte bra på det... Pastan började koka, eller vattnet då, medans jag höll på med skagenröran. Vad händer? Jo, det börjar koka över, suck, allt vatten far på spisen. 
Men maten blev god iaf, sedan for jag på uc med Natalie. 
VI gjorde inget, tråkade väldigt mycket.
Men efter en stund for hon hem och jag spelade nån låt med Josse på Just Dance. 
Sedan " spionerade " vi på Emina och dom, vi höll på dö av garv när inte dom såg oss.
Hennes mormor kom, så jag for hem då också. 
Jag åt  nyss en blodapelsin och Päronifl med Obóy, Walla de är gott. 
Nu ska jag duscha och sedan blire till att se Geordie Shore! 
 
 
 
Snart blire Sommar! :DDDDDDDDDDD
1 kommentar
Emina

Haha. Vi såg er men vi sket i och säga nått.