Underbar Kväll!

Efter jag käkat kom Frida hit, och vi såg på Tv typ, eller hon gjorde, jag somnade. 
Men ja, skolan sliter ut en! 
Vi gick på Uc och va med Natalie, startade ett Star Wars spel, eller något? 
Men vi spela 5 min kanske, sedan gick vi och va i skåpen och drog ut. 
Frida körde sparken och mitt i vägen, ja.. Jag i satt i Natalies knä, Frida kör rakt in i snökanten i övergångsstället så hela sparken tippar. 
Såklart står ju en bil på parkeringen vid torget, som börjar blinka och asgarva till oss. 
Den kör ner och såklart var det Zeth och Oskar, " Snygg Parkering " haha. 
Men vi gick neråt och lyfte upp Natalie på en skylt, hon satt så fint där. 
När vi går uppåt igen ser jag någon i brun skinnjacka vid Ankis, jag tyckte att jag kände igen den, men strunta i det. 
Natalie ska " slicka " på en stolpe så hon fastnar med tungan, lite YÅLÅ lixom. 
När vi står där vid färgaffärn börjar den i skinnjackan gå fortare, jag ser att det är Micke och små skriker " Det är Micke, Spriiing " , Natalie och Frida hör inte vad jag säger men dom springer efter ändå in till min gård. 
För han sprang efter oss, jag får då panik och springer in, HAHHA. 
Frida tycker det är såklart kul och stannar ute, hon står och glor på han på kanten av huset, medans han står på våran uppfart och glor in i buskarna och skrattar. ( Han trodde vi sprang in dit. )
Efter en stund kom Natalie in och sedan Frida, sen går han somtur. 
Vi gick ut igen efter en stund och va ute i några timmar -23 ute, fyfan. 
När vi kom in gjorde vi inte så mycket, Natalie for hem och Frida for för en stund sen också. 
Nu ska jag äta lite choklad <33, det är ju fan Fredag! 
 
  
0 kommentarer