Plugg osv.

Jag har legat och degat hela dagen, klockan 3 klev jag upp och duschade. 
Kanske inte så smart eftersom jag har massa saker att göra, men jag orkar såklart inte. 
Jag sitter och lyssnar på musik och borde plugga, städa + buren. Åh, nej jag städar imorgon. 
Just nu vill jag sova och vänta tills skolan börjar, 3 prov i veckan. 
Historia prov på onsdag, Biologi på Torsdag, Svenska på Fredag . Biologi provet är värst för det är 46 sidor i boken och ett as tjockt häfte, orka ? 
 
Kära dåliga bildkvalla.
 
 
2 kommentarer
Emina.

Häftet är ju bara sammanfattning av boken lol? :p

Svar: Hon tyckte att vi skulle läsa bååådaaa. (:
Cattiiss (:

Emina.

Ja, men det står ju samma saker så det blir ju inge svårare.

Svar: Nä, det har jag inte sagt heller, men jag tycker det är drygt att läsa. (:
Cattiiss (: