1 ÅR SEDAN!

Det är redan 1 år sedan som vi köpte våra biljetter till Justin. Minns det som igår. 
Natalie och Felicia satt flitigt i kö till biljetterna, sedan när Natalie smsa mig att vi inte fick några till måndagen. 
Min första tanke va " Hon måste skämta, det här är ett av hennes dåliga skämt", jag smsa ju hon och sa att jag inte gick på det. Det tog en stund innan jag fatta att det va sant, jag blev as besviken verkligen. Startade datorn, sedan ser jag över hela facebook att han ska ha en extra konsert, biljetterna släpps om 10 min. 
Jag tänker att jag ställer mig i kön bara för att se om jag kommer in, jag har ju ändå ingen som kan betala. 
Jag kommer då in efter ett tag, vilket dom andra inte gör, dessutom får man bara hålla på i max 15 minuter. HAHA, jag kommer ihåg paniken jag fick alltså. Jag bombar Felicia och Natalie på facebook, men båda är ju upptagen i kön så dom ser inte, tillslut ser Natalie och ringer mig osv. Jag ringer Felicia och visste inte vad vi skulle göra, men då kom vi på att Angelica kunde ge mig alla uppgifter så jag skulle fylla i allt? Men mitt i allt kommer Felicia och Angelica in, så dom fixa det. Men dom hade nå jäkla strul dom med, HAHA.
Men vi fick biljetter, skaffa appen "Days until" och räkna ner från 200 något? Sedan stod vi där i globen, alla räkna ner den sista minuten, Justin kommer ner från sina vingar, kör hela konserten, sen står han där shirtless och sjunger baby, sedan sjunker ner mer och mer på golvet tills man inte ser han. Jag har sett Justin Bieber live, bästa dagen! ♥
 
Sista bilden är dock inte min, eller från Sverige.. 
 
 
 
1 kommentar
Nataliiiiiiiiie

Saknar!
Vadå dåliga skämt? ;)