Ägg, Ägg överallt Ägg! HÖH ! -(Joe)

Igår så ringde Josephine mig, hade då hänt en liten olycka, klant. Men hon sov hos mig, vi snackade en massa och gick och la oss vid halv 3. Imorse vakna vi 9 av mitt alarm, eftersom jag ville se på sommarlovsmorgon, The Fooo var ju med. Sedan har vi ätit och nu for hon hem. Men vi är jäkla dåliga på att koka ägg.. 
Man ska ju koka i 8 min hade vi hört, vi gjorde de igår kväll. Dom blev alldeles lösa och där gick 4 ägg i spillo. Sedan koka vi 4 till lite längre, dom blev lite bättre men fortfarande lösa. Idag koka vi 2 ägg, dom blev för lösa, alltså bara att slänga, sen hade vi i dom i 15 min, dom blev bättre då iaf. Många ägg gick åt där, men felet var att vi glömde bort att man tar tiden när vattnet har börjat koka, HAHAH. Idag ska jag fortsätta se Big Brother, har en massa avsnitt som jag måste se eftersom jag har varit borta nu. 
 
 
0 kommentarer