Jag vill levaaa, jag vill dö i noooordeeen !

Det gick bara bra att dansa, var inte ens nervös förns vi skulle gå upp på scenen. 
Fast jag tyck de gick bättre när vi dansa för skolan, för det blev as trångt, alla stod så nära varandra. 
Jag och Rebecka klev på varandras fötter hela tiden och jag gjorde nog några fel också. 
Men jaja, imorgon blir det till att kliv upp tidigt och fixa sig till skolavslutningen. 
Det ska bli väldigt skönt med sommarlov, jag hoppas det blir en väldans bra sommar nu! 
Pappa tog några bilder med min kamera idag... Aldrig mer säger jag bara.. 
Alla bilder blev suddiga och då menar jag verkligen det. Samma problem när jag konfirmera mig, bilderna blev dåliga där med. Så det är nog sista gången jag säger åt han att ta bilder, HAHA. 
 
Ja, jag snodde bilder av Emilia igen.. 
 
 
 
0 kommentarer