Varning för Deprimerande text.

Jag är väldigt less, förtvivlad, arg, deprimerad och allt sådant dåligt. Det är sommar, kom igen.
Jag bor i Dorotea, vad gör jag om dagarna? Inte mycket iaf. Jag vill verkligen bort härifrån, Nu. 
Det hörde Natalie och Felicia mycket av idag, dom blev nog less på mitt prat om Stockholm, Ullared osvosv. 
Tänk att vara i Stockholm, fara på grönan och hänga där bara, how fun?! Fast jag är dock inte för karuseller så mycket. Men bara vara där, träffa nytt folk eller fara på stan och gå runt där, om man har den turen möter man kanske dom i The Fooo? Eller så köper man jordgubbar och glass och sätter sig i en av parkerna som finns där?
Men nej, jag är kvar i Dorotea ett bra tag till.. Sluta dra till dig attention Catrine, HAHA, nejmen ;)
Men jaja, Felicia kom hit vid 9, fick inte så mycket sömn inatt heller. Mina tankar gick verkligen igång inatt, jag tänkte mig lååånt tillbaka, om man ändå kunde fara tillbaka i tiden. 
Vi snackade en massa iaf, Natalie kom hit vid 3, nördade Youtube, for på ica/konsum och köpte mentos och cola. 
Nu ska jag gå ner och äta, eller något, idk?
Skulle inte den här sommaren bli bäst? Den är ju inte över än så ;)
 
 
~Bilder från förra sommaren.
 
 
0 kommentarer