SPORTLOV!

Provet gick bara bra idag, efter åkte vi skidor till andra sidan sjön och grillade korv och drack saft med Jonas. 
Trevligt, trevligt.  Man fick sig ett gott skratt, alla ramlade minst 5 gånger, det var väldigt halt på isen och sedan var det väldigt mycket vatten där. 
På svenskan spelade vi bara spel, jag, Josse och Felicia spela nå spel från 3-6 år, men vi fattade inget. 
Vi satt och pratade på bänkarna efter lunchen, sedan for typ alla när bussen kom. 
Jag, Natalie, Josse och Oskar satt kvar hur länge som helst och babblade  om allt, sen kom Tanya och Alexzander också. Vid halv 2 gick jag, Natalie och Josse. 
Så nu sitter jag här, halvstädar. Josephine ska nog komma hit snart, hon for till Villis med sin morsa. 
Sedan blir det nog uc. 
 
Jag har bildbrist och jag vill ha sommar..
 

 
0 kommentarer