Hockey!

Ja, jag har inte bloggat på länge nu. Sorry.
Men i veckan har jag haft så mycket att göra, prov, redovisnig, läxförhör osv. 
Ja, ni förstår väl. 
Men nu är det snart över så jäkla skönt det! 
Idag hade vi utlottning på tobaksfri duo, jag vann nå "presenkort" på cafeterian, 20:- 
Man får ju fan 4 mackor från det. 
Sedan spelade vi brännboll, det blev killarna - tjejerna, vi förlorade, HAHA. 
Eller det blev typ lika, för dom skulle dra ner massa poäng ifrån dom för massa saker som dom gjorde. 
Nu sitter jag och ser på hockey, Sverige är så jävla klantiga av sig. 
Flera mål chanser, men det står 1-0 till Kanada nu. Sedan ska jag försöka göra klart engelska uppsatsen samtidigt. 
Jag skulle också på zumban idag, men vafan. Jag somna så jag missade det, jävla klant. 
 
 
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, 1-1 Nu!!!!!!!!!!!!!
Kom igen nu Sverige!
0 kommentarer