Birsta City.

Imorse klev jag upp strax innan 6 för att fixa mig, för klockan 7 rullade vi mot Sundsvall. Jag har gått på Birsta city med Emina hela dagen, klockan 1 var det en modevisning, modellerna var dom i Lets Dance. Sedan klockan 2 kom Oscar Zia ut och sjöng 3 låtar. Efter det åt vi på donken, sen fortsatte vi gå där och sen kollar vi mot tältet och under rulltrappan ligg Oscar där med sin mobil. När vi var påväg mot JC sa jag "Vi kanske ska ta en bild med Tobbe, Tobias", precis då gick han förbi, Haha. Men Emina fick sin bild på slute också! För vi satt på scen och vänta på Eva och Denise och då kommer han med mat fulla händerna och några tjejer går ju dit och tar bild osv. Sen satte han sig på Taco Bell och åt, mittemot oss. Med det har vare en grym dag idag, fick int med mig så mycket, men en jacka iaf! Höhö, han fick skriva på min arm, kan säga att det blev #Fail, han var ju skit stressad. 
 
 
0 kommentarer