Ingen ork.

Jag har verkligen inte haft orken till att blogga just nu. Men nu ska jag börja igen! 
Uc har börjat, men det sug att dom har bytt lokal, den nya är så liten. Jerry fyllde 24 igår, han börja på bli gammal han också. Så vi for ut och åt på pizzerian och sedan hem till han för tårta. Idag hade vi kemiprov, trodde inte på att det skulle gå så bra eftersom jag inte hann plugga så mycket igår. Men jag får väl se. Sedan har vi tage skolfoto, jäkla drygt det också. Men idag när jag gick hem från skolan såg jag mormor och Anders, dom va och köpt en soffa på ratboa, så jag gick dit och blev bjuden på Ankis då. Så jag slapp ju laga maten ikväll också!
Om cirka en timme kommer Felicia, för jag följer dom på "föräldrarmötet"
En sak till, min telefon gick sönder. Den som ska vara stöttålig och allt. 
0 kommentarer