Påskloooov Juu.

Idag är det då onsdag, vilket betyder att halva lovet har gått. Imorgon far vi te Raja igen och är där till måndag och jag har inget internet där, kan knappt skicka sms heller... Så är inte så kontaktbar när jag är där. Men det ska väl bli trevligt att va där, kanske. Men Maria och Morgan kommer på fredag tror jag, så det ska bli kul att träffa dem. Igår var jag med Frida och vi skulle se nån jäkla skräckis men det sluta att funka då det precis skulle hända nå och det laggade hela tiden, så vi såg " Carrie" istället, men den var ju rätt så bra, ganska random ändå. Men tror hon kommer hit ikväll igen, så kanske bilr ett nytt försök av filmen. 
Men nu ska jag hänga upp gardiner, har fan inte haft några sen i julas.. 
 
 
haha, tycker bilden är rätt så charmig ändå. 
 
0 kommentarer