Senaste Dagarna.

Faaaan så kul jag har haft de senaste dagarna. Felicia kom i tisdags, då kom även Frida hit men det blev så att vi hamnade hos Natalie ändå. For hem vid 1 och då följde även Natalie med, var här till 5 kanske då vi började gå till Nattah igen. Men det var inte meningen att jag och Felicia skulle följa hem till hon igen, men vi var där tills pappa hade fare te jobbet. Hon bjöd även på mackor, var sjuukt hungrig alltså. Sen började jag och Felicia gå hem vid halv 7, då skulle Oskar på sitt arbete så vi tiggde skjuts av honom. När vi kom hem så somnade vi rätt fort ändå.
Dagen efter, alltså igår så for vi till Natalie med Matilda, Kollade på pll, sen drog vi ut. Träffade nå folk ett tag, sen pizzerian för att käka. Vi for te Natalie efter det i brist på nå annat, vi va desperata att snacka med någon men alla dissa. Men sen snacka vi skype med Dannii, blev jäkla rädd ett tag då alla hörde nå ljud 2 gånger, så vi gick runt i huset med hårspray och en slev, HAHAHAH. Sen for jag och Felicia hem vid halv 5 (?), men vi blev så lat så jag lånade Matildas cykel. Somnade 1 timme senare kanske, sen vakna vi vid 12 då hon skulle fara hem. 
Ikväll for jag på My Way med Matilda, Oskar och Eric, så vi satt där en stund. Sen drog jag&Matilda hem till mig och gjorde inte så mycket, drev med folk på Snap. 
 
 
 
0 kommentarer