Storsjöyran!

Just det, kom ju på att jag inte har skrivit om yran. Men fyfaaan vad kung det var! 
Jag for dit med Oskar och vi åkte buss runt 10 och var framme 13, så vi gick runt där och kollade osv. Orkar inte skriva om allt så cp mycket, ingen orkar ju läsa då heller. Men vi såg The Fooo och jag blev fangirl. Stod längst fram och var cirkus 2 meter ifrån, sen nudda jag även Omars hand 2 gånger, Hehe. Efter det såg vi Labyrint, dom jag hade tagga mest för att se, även där var jag fangirl. Aki gav tummen upp till mig och vinka, nudda även hans hand och tappade rösten där ett tag. Sedan var Amsie Brown där, han va kuung också. Efter det var det Tove Lo, stod ju längst fram, men fick nästan panik då alla stod och knuffades så vi gick längre bak. Några killar tränge sig även före, Idiutas. Vi kollade lite på presidenttalet, stod där med flaggorna och fattade inte vad fan som pågick, HAHA. Men faan vad folk det var där, typ hela Jämtland kan man ju tro.
Sen såg vi Abidaz och även lite av The Prodigy, Fyfan vilket ös det var! Runt 1-2 for vi in på donken köpte med oss mat och pappa hämtade oss. 
Men seriöst, Vilken jävla kung dag/kväll/natt det var, BÄSTA på läääänge alltså! 
Bara att tagga till YRAN 2015 då. 
 
 
 
0 kommentarer