Helgen.

Faan det är söndag idag, skola imorgon. Idag har jag mycke saker att göra, för mycket också. Idag fyller farfar år också, 85, så grattis till dig farfar. En sak jag verkligen måste göra är att skriva svenskan, om kött.. Nu kort om helgen då.  I Fredags for jag på uc med Frida vid halv 8. Sedan spela vi GH typ hela kvällen och vid 11 stängde det. Då gick jag med Matilda, Cornelia och William för dom andra hade dragit tidigare. Men vi gick till torget och stod där och prata. Sen for jag hem för jag frös och var hemma 10-15 min över 12. 
I Lördags for jag på fiket med Frida och Emina, sen var vi ute hela dagen och tog emot pengarna för snöskulpturerna, lyssnade på vilka som vann osv. Sen följde Emina mig hem och vi satt i köket och nörda Flappy Bird upp och ner, lol. Sedan for vi på pizzerian me fyllskalla och satt där och argumentera mot dom, det var då trögt som fan. Sen for vi hem och Matilda kom och Emina drog och då kom Jerry och Anders så jag börja tävla mot Jerry och jag vann 2/3!  Sedan kom Natalie, Oskar och Arvid och vi fortsatte nörda GH, sen for vi, jag och Matilda drog hem till henne och kolla lite på Mellofjasket, sen kom Emina igen och vi spela Just Dance. 
Men helgen har vari bra! 
 
 
0 kommentarer