Nyåår osv.

Nu är jag hemma igen, har haft det väldigt trevligt under dom här dagarna. Jag, pappa, Moje och Kevin for ut för att leta min telefon, men den fanns ju inte eller så vare fel färg eller för dyr. Vi gick in överallt där dom säljer telefoner! 
Kevin var helslut men han köpte ett nytt spel så då va han nöjd. Sedan har jag spelat sjukt mycke Mario, fast Kevin blir skitarg om man dör, HAHA. På nyår åt vi god mat som Maria hade gjort, sen vid 12;slaget gick vi ut och kasta upp sånna Thai ballonger, och kollade på alla fyrverkerier. Men dom skjut ju så man håll ju på bli träffad själv. Några sköt in i husväggen i det hus som va mittemot oss, haha. 
Jag hann även med att träffa Simon och Elina som jag inte sett på as länge! 
Jag har inga bilder sen nyår så de får bli sen förra året.
 
0 kommentarer