Examen!

Nu har jag gjort mitt sista på Strandenskolan, för i fredags gick jag ut. Tårta osv på skolan efter vi va i kyrkan och det var väl trevligt. Sedan for vi hem och då kom en massa och åt tårta här. Senare blev det grillat hos oss och vid sju eller något sånt for jag, Eric och Oskar till "klassfesten". Hände inte så mycket där, efter att ha vare där i nå timmar drog vi ut på byn. Vart verkligen ingen lyckad klassfest, men kvällen blev räddad. Jag och Oskar drog te Jerry vid 1 tror jag att den var. Så var där och had de förjävla kul ändå, så lyckad kväll/natt/morgon, eller vad fan man ska säga? Kom hem halv 7 tror jag? 
Men igår drog jag och Oskar till Hoting, gick igenom marknaden och träffa folk där. Så vi var ute och ragga hela kvällen där, kom hem vid 1 skulle jag tro? 
Idag är det söndag, men det gör inte mig något då jag har sommarlov, vilket känns rätt så sjukt ändå. 
 
HAHAAHAHA, Så här såg det ut när Eric blev lämnad och sedan räddad av Jonathan. 
 
0 kommentarer